Hotel Diana
În municipiul Bistriţa pe DN17 (E58) km 64+600 la intrare dinspre Vatra Dornei şi la 1,5 km de centrul oraşului în cartierul Unirea se găseşte una dintre cele mai confortabile unităţi de cazare: Hotel Diana*** .
A fost conceput ca un hotel clasic de tranzit, atât datorită amplasării sale, cât şi pentru faptul că se adresează unui segment de piaţă bine delimitat şi anume: clientela de afaceri. Astfel, baza tehnico-materiala asigură o gamă de prestaţii hoteliere menite să satisfacă o clientelă exigentă. Dispunând de saloane de lucru şi întâlniri de afaceri, de un serviciu prompt şi diversificat de informaţii, cât şi de numeroase mijloace de agrement, Hotel Diana a devenit în scurt timp unul dintre cele mai căutate locuri de cazare din oraşul Bistriţa.
Servicii
Cazare
Activitatea de bază a unităţii constă în prestarea de servicii de cazare, precum şi alte servicii suplimentare legate de acestea (închirierea de săli de conferinţă) şi a serviciilor de alimentaţie publică.
DEPARTAMENTUL DE CAZARE oferă servicii de cazare în 78 spaţii de cazare (cu unul, două sau trei paturi) şi 6 apartamente toate la categoria 3* dotate cu balcon, baie cu cadă, televizor, minibar, telefon, wifi.
DetaliiRestaurant
DEPARTAMENTUL DE ALIMENTAŢIE PUBLICĂ cuprinde:
a) un restaurant categoria I, amenajat la parterul unitaţii, cu o capacitate de 300 locuri ,un restaurant clasic cu un sortiment de preparate culinare diversificat atât din bucatăria autohtonă cat şi internaţională.
b) 2 saloane (Primavara-15 locuri şi Diana-40 locuri)
Aceste saloane sunt destinate servirii micului dejun şi grupurilor mai mici de turişti sau în anumite condiţii pentru reuniuni, traininguri, sedinte pentru un numar restrâns de persoane.
c) terasă cu o capacitate de 300 locuri care funcţionează pe perioada de vară.
DetaliiConferinte
Din serviciile suplimentare oferite face parte şi sala de conferinţe, aflată la etajul 1, special amenajată şi dotată corespunzător, cu o capacitate de 150 locuri. Poate fi folosită atât pentru organizarea de diverse reuniuni, simpozioane, întâlniri cât şi banchete. Sala de conferinte are in dotare ecran de proiectie, flipchart, videoproiector, sistem de sonorizare.
DetaliiHotelul dispune de spălătorie proprie, amenajată la subsolul clădirii atat pentru nevoile clientilor din hotel cat si pentru nevoi proprii..
Parcarea este gratuita, supravegheata video, incapatoare – cca. 80 masini.
REGULILE CASEI
ORA DE CHECK-IN
Ora de check-in este după 2:00 p.m. Putem oferi check-in mai devreme în funcţie de disponibilitate.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU CHECK-IN
Oaspeţii trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a se putea caza. Pentru a se evita frauda, trebuie să prezentați la recepție un document de identitate valabil. Acesta poate fi carte de identitate sau pașaport.ÎNREGISTRAREA OASPEŢILOR
Clienţii trebuie să furnizeze detalii de contact precum nume, prenume, adresa, număr de telefon, date de identificare precum serie/număr carte de identitate sau paşaport, sau CNP, semnătura. Numele tuturor oaspeților trebuie înregistrate conform legislației în vigoare. Datele sunt considerate cu caracter confidențial.ORA DE CHECK-OUT
Ora de check-out este cel târziu până la 12:00 am. Vă rugăm să informați recepția că plecați, astfel încât să se poată începe curățenia în cameră. Dacă se dorește o ieșire mai târzie vă rugăm să informați recepția cu o zi înainte pentru a se putea găsi o soluție.SOLICITĂRI SPECIALE
Vom face tot ce ne stă în putință să onorăm solicitările dumneavoastră, precum preferinţa pentru un anume etaj, o anumită cameră, de îndată ce sosiți, în limita disponibilității de la acel moment, de aceea nu putem garanta rezolvarea lor înainte.FRIGIDER-MINIBAR
Toate camerele sunt dotate cu frigider minibar, însă depozitarea în interiorul lor a produselor alimentare sau băuturilor aduse din afara hotelului este strict interzisă.PLATA CU CARD
Toate rezervările făcute pe canale de booking trebuiesc garantate cu cărți de credit valide. Carduri acceptate:Visa, Master Card, Maestro. Plata rezervării se poate face cu cash sau cu card.ACCESUL ÎN CAMERE
Pentru a putea oferi oaspeţilor noștri o experienţă deosebită, ne rezervăm dreptul de a intra în cameră pentru curățenie, întreținere, verificări sau pentru a preveni eventualele pagube. Personalul hotelului va bate la ușă și va cere voie înainte de a intra în cameră. Vă rugăm să contactați personalul hotelului dacă nu doriți să fiți deranjați. Managementul hotelului își rezervă totuși dreptul de a intra în cameră, chiar dacă este marcată cu anunțul „Nu deranjați” în cazul unei urgențe, unei suspiciuni asupra unei activități ilegale, sau potențiale distrugeri ale bunurilor hotelului.COPII
Copiii de toate vârstele sunt bineveniţi. Ca și părinți, însoțitori, tutori ai copiilor, sunteți direct și legal responsabili de acțiunile lor și trebuie să îi supravegheați tot timpul. Pentru siguranța lor, copiii nu trebuie lăsați nesupravegheați în camere, în restaurant, în holul de la recepție sau în curtea pensiunii.PATURI SUPLIMENTARE
Hotelul dispune de un număr limitat de paturi suplimentare și pătuțuri pentru bebeluşi. Disponibilitatea este de tipul primul venit – primul servit. Taxa este de 10 Euro pentru fiecare pat suplimentar iar pătuțurile de bebeluși sunt oferite gratuit. Capacitatea maximă este de 1 pat suplimentar în cameră.CHEILE DE LA CAMERE
La momentul înregistrării la recepţie, clienţilor li se înmânează cheia. Cheile nu se dau persoanelor mai mici de 18 ani. Vă rugăm să predaţi cheia camerei la recepţie la momentul înregistrării ieșirii. SERVICIUL DE CURĂȚENIE se desfășoară zilnic de la 9 a.m. la 3 p.m.. Acesta presupune curățenie în baie, verificare disponibilitate produse de toaletă, ridicarea sacilor de gunoi din camera și baie, ordine în cameră și așezarea patului dacă pe acesta nu sunt obiecte personale.SCHIMBAREA LENJERIEI
Confortul dumneavoastră este foarte important pentru noi. Pe de altă parte ne dorim să fim cât mai eco-friendly și să protejăm pe cât posibil mediul înconjurător. Pentru oaspeții care au un sejur de mai multe zile, schimbăm lenjeria și prosoapele, la cerere, după minim 2 zile. Vă rugăm să luați legătura cu personalul pentru astfel de solicitări.POLITICA OBIECTELOR PIERDUTE
Hotel Diana nu își poate asuma lucrurile pierdute, furate sau deteriorate pe timpul șederii în hotel. Dacă descoperiți ca ați uitat ceva vă rugăm să sunați imediat la +40263 231961 și ne vom da toată silința să găsim obiectul pierdut și să vi-l returnăm cat de repede posibil.
ACCESS LA INTERNET, WIFI
Accesul la reţeaua WiFi este GRATUIT și nu este parolat.ÎN CAZ DE INCENDIU SAU SITUAȚII DE URGENȚĂ
Vă rugăm să informaţi imediat personalul hotelului în cazul unui incendiu sau situaţie de urgență. O hartă cu ieşirile de urgență o veţi găsi în fiecare cameră pe ușa de la intrare. Hotelul este echipat cu detectoare de incendiu, informații legate de siguranța în caz de situații de urgență și planuri de evacuare situate pe fiecare ușă de intrare în cameră. Vă rugăm să studiați aceste informații. PARCARE Parcarea maşinilor oaspeţilor cazați la Hotel Restaurant Diana este gratuită. Nu sunt premise operațiuni de reparații pe proprietatea hotelului.