Hotel Diana

Hotelul Diana*** este situat în Bistrița, pe DN 17(E58), la intrarea dinspre Vatra Dornei, la mai puțin de 1,5 km de centrul orașului.

Servicii

Cazare

Unitatea dispune de 82 de camere din care 6 apartamente

Restaurant

un restaurant cu o capacitate de 250-300 de locuri

Conferinte

o sală de conferințe cu 150 de locuri si 2 saloane (40/18 locuri)

REGULILE CASEI

ORA DE CHECK-IN Ora de check-in este după 2:00 p.m. Putem oferi check-in mai devreme în funcţie de disponibilitate. DOCUMENTE NECESARE PENTRU CHECK-IN Oaspeţii trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a se putea caza. Pentru a se evita frauda, trebuie să prezentați la recepție un document de identitate valabil. Acesta poate fi carte de identitate sau pașaport. ÎNREGISTRAREA OASPEŢILOR Clienţii trebuie să furnizeze detalii de contact precum nume, prenume, adresa, număr de telefon, date de identificare precum serie/număr carte de identitate sau paşaport, sau CNP, semnătura. Numele tuturor oaspeților trebuie înregistrate conform legislației în vigoare. Datele sunt considerate cu caracter confidențial. ORA DE CHECK-OUT Ora de check-out este cel târziu până la 12:00 am. Vă rugăm să informați recepția că plecați, astfel încât să se poată începe curățenia în cameră. Dacă se dorește o ieșire mai târzie vă rugăm să informați recepția cu o zi înainte pentru a se putea găsi o soluție. SOLICITĂRI SPECIALE Vom face tot ce ne stă în putință să onorăm solicitările dumneavoastră, precum preferinţa pentru un anume etaj, o anumită cameră, de îndată ce sosiți, în limita disponibilității de la acel moment, de aceea nu putem garanta rezolvarea lor înainte. FRIGIDER-MINIBAR Toate camerele sunt dotate cu frigider minibar, însă depozitarea în interiorul lor a produselor alimentare sau băuturilor aduse din afara hotelului este strict interzisă. PLATA CU CARD Toate rezervările făcute pe canale de booking trebuiesc garantate cu cărți de credit valide. Carduri acceptate:Visa, Master Card, Maestro. Plata rezervării se poate face cu cash sau cu card. ACCESUL ÎN CAMERE Pentru a putea oferi oaspeţilor noștri o experienţă deosebită, ne rezervăm dreptul de a intra în cameră pentru curățenie, întreținere, verificări sau pentru a preveni eventualele pagube. Personalul hotelului va bate la ușă și va cere voie înainte de a intra în cameră. Vă rugăm să contactați personalul hotelului dacă nu doriți să fiți deranjați. Managementul hotelului își rezervă totuși dreptul de a intra în cameră, chiar dacă este marcată cu anunțul „Nu deranjați” în cazul unei urgențe, unei suspiciuni asupra unei activități ilegale, sau potențiale distrugeri ale bunurilor hotelului. COPII Copiii de toate vârstele sunt bineveniţi. Ca și părinți, însoțitori, tutori ai copiilor, sunteți direct și legal responsabili de acțiunile lor și trebuie să îi supravegheați tot timpul. Pentru siguranța lor, copiii nu trebuie lăsați nesupravegheați în camere, în restaurant, în holul de la recepție sau în curtea pensiunii.

PATURI SUPLIMENTARE Hotelul dispune de un număr limitat de paturi suplimentare și pătuțuri pentru bebeluşi. Disponibilitatea este de tipul primul venit - primul servit. Taxa este de 10 Euro pentru fiecare pat suplimentar iar pătuțurile de bebeluși sunt oferite gratuit. Capacitatea maximă este de 1 pat suplimentar în cameră. CHEILE DE LA CAMERE La momentul înregistrării la recepţie, clienţilor li se înmânează cheia. Cheile nu se dau persoanelor mai mici de 18 ani. Vă rugăm să predaţi cheia camerei la recepţie la momentul înregistrării ieșirii. SERVICIUL DE CURĂȚENIE se desfășoară zilnic de la 9 a.m. la 3 p.m.. Acesta presupune curățenie în baie, verificare disponibilitate produse de toaletă, ridicarea sacilor de gunoi din camera și baie, ordine în cameră și așezarea patului dacă pe acesta nu sunt obiecte personale. SCHIMBAREA LENJERIEI Confortul dumneavoastră este foarte important pentru noi. Pe de altă parte ne dorim să fim cât mai eco-friendly și să protejăm pe cât posibil mediul înconjurător. Pentru oaspeții care au un sejur de mai multe zile, schimbăm lenjeria și prosoapele, la cerere, după minim 2 zile. Vă rugăm să luați legătura cu personalul pentru astfel de solicitări. POLITICA OBIECTELOR PIERDUTE Hotel Diana nu își poate asuma lucrurile pierdute, furate sau deteriorate pe timpul șederii în hotel. Dacă descoperiți ca ați uitat ceva vă rugăm să sunați imediat la +40263 231961 și ne vom da toată silința să găsim obiectul pierdut și să vi-l returnăm cat de repede posibil. ACCESS LA INTERNET, WIFI Accesul la reţeaua WiFi este GRATUIT și nu este parolat. ÎN CAZ DE INCENDIU SAU SITUAȚII DE URGENȚĂ Vă rugăm să informaţi imediat personalul hotelului în cazul unui incendiu sau situaţie de urgență. O hartă cu ieşirile de urgență o veţi găsi în fiecare cameră pe ușa de la intrare. Hotelul este echipat cu detectoare de incendiu, informații legate de siguranța în caz de situații de urgență și planuri de evacuare situate pe fiecare ușă de intrare în cameră. Vă rugăm să studiați aceste informații. PARCARE Parcarea maşinilor oaspeţilor cazați la Hotel Restaurant Diana este gratuită. Toate maşinile sunt parcate pe riscul proprietarului. Hotel Restaurant Diana nu își asumă responsabilitatea pentru niciun vehicul, dotări interioare vehicul pe durata parcării pe proprietatea hotelului. Nu sunt premise operațiuni de reparații pe proprietatea hotelului.

AI INTREBARI?